Sunshine!

Hej hej, idag är jag faktiskt mkt gladare.

Började morgon med träning med Emelie. Och ja träning var det, det trodde ni inte om mig va? Ha!
Jag har tänkt så här förstår ni att nu när jag har slutat röka så kan jag ju lika gärna lägga pengarna på något annat. Så jag åkte och köpte fitness skor, tights, sport BH och en vattenflaska på intersport. Sen vidare till Actic för att införskaffa ett årskort. Jajemen årskort var det här, tänkte att det var lika bra när jag ändå var igång.
Men vi får väl se hur länge det håller i sig, har varit sjukt taggad denna vecka och det har varit sjukt kul. Ännu roligare är det när jag och Emelie kan träna tillsammans också. Sen kommer ju min älskade Griffin tillbaka till gymmet efter den 10 februari om allt går som det ska enligt läkarna, hoppas!
Vore faktiskt skönt med en bra kondition och liiite mer smidighet.

Så januari har varit en super månad

1. Jag har slutat röka
2. Jag har skaffat ett sparkonto (med pengar på, äntligen!)
3. Börjat träna
4. Lyckats äta mindre portioner

Mår lite bättre, sover MYCKET bättre

Sen förgyller Gunnar och Sigrid vardagen måste jag säga. Och idag kommer tre stycken av dom bästa människorna i världen hit! Jenna, Therese och min super-duper söta guddotter MYS!

Tjingtjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0