Sigrid och Gunnar

Har gått och blivit kanin mamma! Wiho

Mina kära bror hittade fyra kanin ungar i en snödriva. Två var döda, en levade och den fjärde svävade någonstans mitt emellan liv och död. Gunnar, som var mest levande är idag pigg och glad. Sigrid som svävade mellan liv och död är även hon levande i dagensläge och dom växer så det knakar. Sigrid har till och med växt om Gunnar.

Iallafall så var det jag som åkte på att ta hand om dom eftersom alla andra jobbar. Så nu nappflaskematar jag dom var fjärde timme dygnet runt,lite jobbigt men helt klart värt det. Får se sedan om vi behåller dom eller om dom bortskänkes. Jag har isåfall en liten plan och vilket som kanske ska få dom, eller Malin vad tror du J&S skulle säga om kaninisar?

Över till dammsugningen för sedan mata.. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0