Gott nytt jävla år

Idag var jag på arbetsintervjuv, det gick nog kiss. Men vad gör det om hundra år.. vill ju ändå inte jobba för provision så det går nog lika bra. Även om jag inte fått besked än iofs.
Förs ihjäl gjorde jag, svalt ihjäl nästan också. Buhu.

Men vad gör lite kyla nu? Jag menar, vem fick inte prata med sin bästavän på nyårsafton som just nu befinner sig på andra sidan jordklotet om inte jag? Ingen kunde vara lyckligare. Fantastikt att höra din röst Malin.
Sen var hela julen och nyår mys. Massa fina julklappar, massa trevliga familjer att fira med. Och min kära sambo ska verkligen ha en STOR ELOGE (stavning?) för att ha inhandlat världens bästa julklappar till mig, ingen är bättre än dig Griffin! Sen är ju världens bästa Jenna på besök som dock åker tillbaka till "Svallet" imorgon, buhu.

För övrigt så har jag prutt-ont i rumpen. Var ute och hopplade ponnyn igår i iskallt mörker några kilometer och man blir lite stel eftersom jag inte hunnit rida på 2 veckor. Ni vet, är man gammal som jag så blir man stel fortare än Griffin hinner hämta ett glas cola.
Sen har jag ju även som vanligt jobbat en heldel på GLADA RUSTA! Wiho.Börjar kl sju imorgon så nu ska jag hoppa i soffan och pussas och kramas på min karl.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0