Vuxenpoäng och självständighet

Måste erkänna att jag är väldigt stolt över mig själv. Har lyckats måla om i den nya lägenheten helt själv! Både allrummet och hallen är vit. Har målat två vändor men det kommer nog behövas en vända till i hallen eftersom tapeten under var mörkgrön. Sen har jag även slipat dörrnarna till toaletten och garderoben som numera även är in oljade. Allvarligt talat så visste inte jag att jag själv skulle klara av att spackla, slipa och måla två rum helt själv så är väldigt, väldigt nöjd över min självständighet. Faktiskt.

Jag och Griffin har även samlat på oss vuxenpoäng då vi fått hem vårat ADSL (WIHO!), vilken även innebär hemtelefon. Snart måste vi dock se till att adressändra och flytta bredbandet till nya lägenheten för nu är det inte långt kvar till flytt. Men just i denna stund ska jag nog städa och fixa lite, Tyra-myra och mamma Therese kommer ju snart och hälsar på, mys!

Föresten så var våran helg i Borås super! Mina korthalsade syskonbarn är ju så söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0