Värsta,värsta paret

Jag och Markus ska bli värsta powerwalking paret, coolt va? Fast idag får jag ta en runda med Thess om hon någongång hör av sig, annars får jag göra det själv eftersom Markus hockey-ar sig ikväll.
Min andra nya grej jag fått för mig är att jag ska sluta köpa bröd (dock inte knäckebröd), jag skall bara baka eget, gott och hyffsat sunt bröd. Det har hållt i sig än så länge, är väl inne på tredje veckan tror jag?  Sen att jag råkade baka kolakakor också igår hör inte hit. Jag ser det som en välgörenhetsgrej istället, Markus tar med sig det till jobbet och ger Jonas som inte kan baka själv så blir han super lycklig och jätte glad och tjoflöjt så har jag gjort en godgärning utan att bli fetare, perfekt!

Föresten så är LasseMajas detektivbyrå stört jäkla skön!

Puce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0