Hur var det man bloggade nu igen?

Det var ju ett tag sedan så man glömmer nästan bort hur man gör.

Vad gör jag nu förtiden? Jo,jag försöker att ta hand om mig själv. Jag försöker sova normalt, äta regelbundet, jobba, motionera och inte dra på mig förmycket saker att göra. Och varför gör jag detta? Jo för jag är väldigt bra på att ta åt mig saker att göra och tillslut svämmar det över och jag hinner inte riktigt med, eller mitt huvud hinner inte riktigt med så då blir det akuten. Var på besök där förra veckan, fick ett kärt huvudvärksanfall som jag inte haft på 1½ år. Läskigt, men det gick bra. Har även början sätta igång min ponnie som varit sjuk vilket är hur kul som helst! Lite pigg dock så har en väldans träningsvärk i handlederna sen gårdagens lopp.

Idag skulle jag hoppla ponnyn igen men hoppar över det, ser ut att bli regn. Stannar hemma och städar istället, sen springa ner på stan med Markus tröjs, laga middag, handla och släpa ut Markus på en långprommis.. under hur det kommer att gå. Den som lever får se. Måste även säga att det var sjukt trevligt att ha jennifer hemma i helgen. Nästan gång hon är hemma ifrån sundsvall och krimologin plugget så skall vi baka arla-kon pepparkakor.

Puce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0