Kalla mig inte bloggerska

.. för jag är verkligen super-duper-mega dålig på att uppdatera.

Har aldelles för mkt saker för mig nu för tiden, jobb hit och dit, hästarna står i Edebo så pendlandet tar sin tid och mitt i allt det här ska man hinna städa, tvätta, laga mat och diska. Men jag har turen med mig som har en Peter Griffin som är en hejjare på att koka kaffe och diska, HEJA GRIFFIN! Dock får vi ungefär noll kvalitets tid tillsammans då mitt schema är fullt. Får be om ursäkt till mina kära vänner, jag är en dålig vän samt flickvän som inte har så mycket tid över, men lugn.. det kommer JAG SKA BARA.. eller nått.

Det posetiva på denna vecka är att jag hunnit rida tre gånger och det är ju bara så jäkla roligt, min ponnie tycker detär så himla kul och hon är så snäll! Helt otroligt. Sen så har jag hunnit sortera garderoberna, duktig Mia.. dock tog det några timmar så hann inte duscha förens halv elva på kvällen så när jag var klarför kvällen och satte mig i soffan så hade Griffin somnat, typsikt. Det blev jag och Navy CIS som hängde ett tag.

Nu ska jag äta toast. Tack och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0