Jag gillar när det är lite fart i grejerna

Fullspäckad helg, igen

Lördagen bestod av städ, tvätt och jobb.. ganska tråkigt faktiskt. Sen på kvällen fick vi besök av Malin och Viktor vilket var väldigt mys, dom hade även med sig Jenna vilket också var super-super trevligt. Dock blev det sängrally ganska tidigt då jag skulle upp tidigt på söndagen igen.

På söndagen var det först massa kaffe som gällde i skebo-t. Sen över till Edebo-t för att rida galen ponnie samt fira mamma som fyllde år. Stress, stress, stress - Duscha och fixa för kl 17.00 skulle jag vara på båten för lite p-fest. Det var trevligt men höll mig nykter. Vi har nämligen p-fest nr 2 imorgon så då tänkte jag ta igen.

Nu har jag däremot brottom som vanligt. ska städa klart, vika tvätt, fixa mig, tanka, handla solskyddsfaktor och åkte till Svanberga för atthämta Kickan sen rida..Puh Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0