Hade visst glömt bort hur det är att vara sjuk

DET ÄR EN PINA! Blir helt tokig. I onsdags kväll när jag var barnvakt fick jag lite halsont. När jag kom hem tog jag en ipren i förebyggande syfte och när jag vaknade igår morse kände jag mig som Agda 98 år i kroppen, fy bubblan. Näsan innehöll så mycket snor att jag trodde min lilla hjärna var ut snyten för länge sedan och idag fortsatte det i feber. Detta har då resulterat till att jag var tvungen att sjukanmäla mig idag och för morgondagen, VET NI HUR MKT PENGAR JAG FÖRLORARPÅ DETTA? Nej men det vet jag och det svider väldigt,väldigt mkt. Hostar som en kamel gör jag också. Men som tur är så gymmar Griffin idag så han skulle köpa glass med sig hem, så äntligen ska min hals få lite frid. Alvedonen och Iprenen har lindrat min feber för tillfället så nu ska jag passa på att duscha.

Duschilidusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0