Hoho, jag kan lyckas med det mesta

Jobbade i lördags, apa jolit. Efter jobbet sprang jag hem och fixa mig, träffade Matilda och fick skjuss hem till Hanna och min blivande fylla. Och jag vart full, egentligen jätte full men lyckades nog styr upp det rätt bra. Iallafall så hade jag skit kul, är skit nöjd och gick hem ganska tidigit faktiskt men tur var väl det! Sov som en sneknullad åsna dock. Helvete säger jag bara.

Under söndagen var jag iallafall en duktig flicka, rätt nöjd. Och idag är jag en dålig flicka. Ligger typ fortfarande i sängen. Men det är lugn för ska upp och diska efter frukosten nu, sen städa och sedan, förhoppningsvis komma ut ett tag så man kan somna inatt.

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

 

Juste, grattis till lillasyster som fyller 14 år idag! Hihi


Kommentarer
Postat av: M

Det är mycket lättare att förstå ditt inlägg efter att ha pratat med dig och hört hur allting ligger till. Med alla hemlisar ;););)

Hihihihi

2010-03-01 @ 16:19:57
Postat av: Mia

Malin - Hahaha, vad nöjd man kan va! ;)

2010-03-01 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0