Hemskt fyndig av mig

Även idag tänkte jag göra det jag är bäst på, städa och tvätta.Tänkte även varva dagen med att tycka synd om mig själv, var hos tandis igår och har sex lösa tänder, I hate för det gör så FUCKING JÄVLA ONT. Tänderna liksom svajjar i munnen bara när man dricker vatten, usch.

Men iallafall så känner jag mig lite kreativ idag, har nämligen kommit på att jag kanske borde ta och skaffa en städblogg, då kommer alla förstå hur ofta jag faktiskt städar. Förra veckan hann jag dammsuga fem gånger och tvätta aldelles för många maskiner tvätt. Och vi ska nog inte tala om hur många gånger jag diskade, jag hatar nämligen diskberg. Igår hann jag diska tre gånger och nu tänker ni, hur mycket äter hon egentligen så som hon diskar? Då kan jag säga er att jag äter inte så mkt längre, har till och med gott ner i vikt men det finns andra människor i mitt liv som äter betydligt mycket mer och samlar disk.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0