Hästklubb

Melina lär ju vara så där glad på mig. Träffade henne i torsdags och lekte lite, hon påstod då att jag var en dålig bloggerksa som aldrig uppdaterar. Då sa jag att hon hade fel och att jag nu mera uppdaterar varje dag, HA! Tji fick jag eftersom jag inte bloggar på två dagar.. DÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIIIIT!

MEn iallafall över till roligare saker så har jag, Mel och Tj äntligen startat våran hästklubb. Nu väntar vi bara på att Tj ska komma hem så vi kan träffa allihopa och kalasa på havre och morötter.



Igår var jag jätte duktig. Jag gick upp jätte tidigt, promenerade och fixade lite. Sen åkte jag ut till Vätö och jobbade några timmar. Efter jobbet gick jag på stan och hittade äntligen min efterlängtade mini volymmaster. Lovely. Sen gick jag hem och låg i sängen i 3 timmar och kollade på Grey's Anatomy. Mys. Gick upp, duscha och träffade sedan R,M,L för donkas fika och frysa ihjäl. Det var trevlig att träffa pinglorna, men var trött så åkte hem och lag mig typ halv elva. Drömde dock massa mardrömmar och sov oroligt men tvingade mig själv att somna om tusen gång, gick upp halv ett och käka frulle, tog en kopp kaffe sen tillbaka till sängen för STARDUST och jag bara älskar den filmen, är som nykär!

Och för dom som känner mig så är detta stort, det är stort för mig att tillbringa så mkt tid med mig själv och ta det lungt (speciellt fredag och lördag). Jag som alltid är så rastlös. Puh. Men det blir det ändring på snart, ska hoppla in i duschen sen kila över till E-L och Aston snart, mys-ASton!

MÅste bara även tacka Camilla för världens trevligaste lunch i torsdags, tack tack. Och lånet för alla filmer och serier, tack tack tack tack. Puss på dig.



En häst


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv gumman! Du är guld! ;)

Puss

2010-03-07 @ 11:38:21
Postat av: Matilda

AAaaameeeeen uppdateraaaa dåååååååååååå

2010-03-09 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0