BUHU! Dålig träningsvärk

Jag har bara sååå ont i ryggen och inte på tal om stjärten. Igår gcik jag upp kl sex för att släppa ut hästarna ihop med kickan. Sen käkade vi frukost tillsammans, hon åkte till skolan och jag gick tillbaka till hästarna.Började med att mocka ut två kärror hästbajs hur hagen och sedan mockade jag boxarna. Stod även medspätt i Majkens box och högg för kung och fosterland. Det är nämligen så här att när min häst äter hö då ska hon promt doppa det i vattnet. Så när hon äter-doppar-äter-doppar-äter och doppar så har det blivit blött längt väggen och under dessa månader av minus grader så har det blivit en jävla iskulle längst väggen, som nu starka mia och mamma Karin får stå och spätta bort, lite för varje dag, igår fick jag ut en kärra hackad is.

Efter att jag varit så himla duktig och skött allt i stallet så tog jag mig en tur på Penny-ponny. Det gick bra, hon var pigg och det var skit kul. Dock har det resulterat i en outhärdlig stjärtvärk. Aj-aj.

Resten av kvällen bakade jag negerbollar, käkade middag med pappa, lekte frissör, handla och och självklart så hann jag även tvätta en maskin tvätt och dammsuga, Wiiho! Idag ska jag bädda rent och kanske dammsuga igen, sen blir det disk, hänga tvätt och laga mat.

Puce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0