Hepp, hepp kom igen! Bloggar lite här mellan golvtorkningen

Jag gör det jag är bäst på, städar. Lyckades även laga god mat idag, grekbiffar med klyftpotatis, tzatziki och sallad med fetaost eller som mannen skulle ha sagt, fittost. Fortsätta städa och blogga en annan gång kanske, om typ något vettigt. Eller nått, eller va eller så. JUSTE! Och för er som inte vet så skall jag och Griffin bli tvättäkta sambosar. Min lya är uppsagd, tråkigt med jätte sant, trist men spännande på samma gång. Nej nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skirver inget om utgången i lördags. Inte heller om vilken underbar och fantastisk vän du har! JAg ska tokblogg om dig, bara så att du vet! <3

2010-06-18 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0