Bara jobbar en hel massa, massa..

Fast var ledig igår och idag vilket är enda gången jag är ledig två dagar i rad under Griffins tre veckors semester. Igår skulle vi bada men fick annat att göra. Åkte till Skebo, blomman och Gillberga. Sen på kvällen käka vi super god middag, hyrade film och jag mötte upp världensbästa Camilla för en promenix. I morse tog vi sovmorgon. käka Thailunch, kika i affärer och handla. Vi har även lyckats städa lägenheten super vacker och jag har bakat. Så nu har jag min egen tid då Griffin gymmar,väntar på min fantastiska Malin som kommer över på fika, MYS! Resten av helgen ska jag jobbilijobba och gud så bra det känns! Mia HJÄRTA OB-timmar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0