Halluuuu!

Shit vad jag är bra på att blogga!! Eller?

Förra veckan åkte jag till Borås på fredagen, det var joligt. Hälsade på min syster och hennes kid och GUD VAD DOM ÄR SÖTA, love, love, love! Det var jätte mysigt och vi lekte i snön, fikade och massa sånt. Hann även med en heldel barn filmer, mys.

Kom hem i tisdags och vilket packning det blev hem, fick en massa kläder av syrran som hon köpt sen aldrig kommit underfund med att använda, tackilitack. I onsdags gjorde jag inte så mycket, städade och tvättade mest. Igår hälsade jag på mina hästar en sväng och sen blev det jobb.
Idag var det tandis som stod på schemat sen skulle jag ut och rida, men tji fick jag. Världens huvudvärk efter tandis så har legat på soffan sedan dess, boring. Känner mig slut och veck i skallen. Ska iallafall ta mig ut till hästarna runt sjutiden och ta in dom för kvällen, sen blir det promenad med Kickan och Dixi och antar att vi slutar kvällen men lite Let's dance. Får se vad resten av helgen har att erbjuda, förmodligen lugn men nästa helg smäller det!

Nu ska jag vika lite tvätt, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0