Godafton!

I helgen har jag lekt. I fredags kommer jag iofs inte ihåg vad jag gjorde, eller jo jag var hos A&A med Tildo. Även en sväng till Älmsta.
I lördags firade vi moster som efter 5,5 års plugg nu har tagit veterinär examen. Dutti hon. Sen på kvällen blev det party med Tildo. Söndagen var väldigt tröttsam, usch. Men hann iallafall att leka lite med ponnien och avslutade söndagen med JOHAN FALK!

Idag har jag varit hos mamma, hästarna, stor shoppas massa nödvändigheter som skurmopp, trasor, skursvampar, skurmedel, värmeskydd till håret, Björn axén grejjs, tvål, lotion, sköljmedel, lite mat samt nya bestik, ME LÖVE.  Sen blev det storstädning och lite tvättning. Fick snabbhandla åt mamma och sen ta in hästarna. Nu är det bara lite kvar, ska bädda rent i sängen, duscha och sedan väntas spårlöst och paradise hotell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0