God eftermiddag Sveriget!

Gårdagen började som helvetes dagen. Hade tvättat, städat, strykt osv halva natten och det blev endast några på timmars sömn. Upp och hoppa på morgonen, ta reda på all tvätt, käka frulle, bädda, diska och bla bla bla. Duscha, tvätta-föna-platta håret. Hem till mamma och titta till hästarna och hämta tallrikar.
Sen bar det hem till B&A för lite jobbilijobb, det gick bra trots stressen.
15:00-16:30 var det möte på båten och vet inte riktigt vad jag tycker om mötet, lite besvikelse kanske.. har inte riktigt bestämt mig än. Iallafall så var det stress där ifrån, hämta pappa och ner till vuxen apoteket och självklart var det TVÄR JÄVLA STOPP! Att folk inte lärt sig köra bil än asså..
Vidare till coop för att handla mat, skjussa hem pappa och äntligen kom jag hem 18:00.  Så nu hade jag en hel halv timme på mig att laga middag, fixa mig och diska dom nya tallrikarna och plocka in alla varor. Det gick så där.

Malin och Matilda ramlade in strax innan sju så var det tjejmiddag på schemat, MYS! Dock kunde jag inte riktigt slappna av efter all stress men det gick bra.

Kvällen avslutade på MOBET och det var ju sjukt kul faktiskt, haha. Jag är en hest.

Idag har jag städat as hell, till och med torkat taket i köket, det ni! Har även varit nere på stan och sökt jobb, tror det gick ganska bra, hihi.

Nu ska jag duscha sen om ett par timmar blir det middag med farbror Fredrik.

Puce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0