Idag är en bättre dag

Idag har varit en bra dag och jag har rört på mig en hela massa ska jag säga er. Sen har jag även tillbringat några timmar med Eva-Lisa och Aston, då mår man bra. Aston är en sådan underbar unge, så himla go och glad så man blir aldelles varm i kroppen. Hans nya sätt att kärleks förklara sig är att trumma en i ansiktet, ganka hårt! Och sätta naglarna i halsen på en och hänga i håret, hihi.

Just nu sitter jag och planerar framtiden och mitt 20 års firande, det går så där.. men men. Hoppla in i duschen kanske sen tända massa ljus och kolla på Beck. Jag har blivit värmeljus beroende, LÖVE

Puce

Kommentarer
Postat av: M

Jag har tänkt på en sak. Imorgon, det skulle ju vara mysigt att sova tillsamman. Väldigt mysigt. Då skulle vi kunna äta havregrynsgröt tillsammans innan jag måste gå över hela staden för att någon kvinna ska undersöka mig. Ska nog ringa dig istället. Låter mer effektivt.

2010-03-01 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0