Duppiduppi do!

Jag har fått jobb, jag har fått jobb, jag har fått jobb. Visserligen inte fastjobb och hel tid men det är ett jobb! Sen träffade jag även en kille igår och dom skulle höra av sig så vem vet, kanske deltid där med. Sen har jag ju även båten att jobba extra på. Håhå, förutom att mammi har startat 3:e världskriget och tagit tillbaka bilen osv så börjar livet ljusa lite tror jag, jag känner mig iallafall mycket gladare nuförtiden.

Skulle egentligen åkt till tandis idag men det är ju typ kaos med alla bussar? Så jag vill inte. Dock har jag suttit i massa telefonkö för att avboka tiden men DOM SVARAR JU ALDRIG! så snart är pengarna på mobilen slut, det känns ju sådär faktiskt. Annars ska jag väl städa massa idag, kanske ta en promenad sen ska jag MYSA! Hihi.

Hej hej hej hej hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo ja tackar ja! Satt i telefonkö hela fredagen och igår, men dom svara Aldrig!! :@

2010-02-23 @ 10:55:02
URL: http://emelitta.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till jobbet/jobben... :) Bäste sättet att överleva ett kris är att fly... kram kram

2010-02-23 @ 20:50:55
Postat av: Millapilla (Falcon)

I wanna live on the country with you >;< pappa har snackat me banken men har inte sagt så mkt om va de sa antar att de inte va allt för upp-piggande besked och han säger åååter igen vilket han alltid gör "leta efter en gård som ligger närmare för samma eller mindre pris" yeah sure like that gonna happen... hur många gårdar i sthlm säljs för 2-3 mille med mer än 8 ha mark till? blir så jävla trött på allas jävla velighet, va e de för fel på folk!? kan man inte bestämma att vi gör si el så och så gör man det bara!? istl för å säga en sak å göra en annan... good i hate this bullshitting!!!



Well ska jobba vidare nu ^^ my nightwork is calling...



Kramis!

2010-02-24 @ 00:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0