Dålig bloggerska

Malin tycker jag skriver för lite i min blogg, det har hon sagt. Men då kan jag passa på att informera henne och resten av omvärlden att min dator faktiskt är lite sjuk. Ja det är den. Den dog (typ) för ett par veckor sedan och har sedan dess bott i dataväskan ihopp om att få komma till en doktor. Dens matte Mia-Pia har dock inte hittat en bra data-doktor än, men det kommer lugn bara lugn. Men iallafall så testa Mia-Pia att starta datorn här om dagen och javisst, den hoppade igång, förvånad? Ja mycket faktiskt. Dock fungerar den bara när den vill och HUR den vill, lustigt men sant.

Idag har jag en klyven dag, har inte kännt mig pigg på så mycket. Var ute och gick världens promenad i solen dock så jag blev lite piggare för stunden. Bajs, jag som vart så glad igår, stor städade och allt. Men det löser sig, det gör det mesta. Jag behöver nog bara någon just nu, någons axel att av lasta mig på, dock är jag inte så bra på sånt.. fråga Annika. Hon försökte i flera år att få mig avlasta mina problem på henne för stunden, men icke jag behåller dom. Men det ljusa här i livet är iallafall att jag ska till Rusta imorgon och skriva alla papper, det känns skönt. Nu ska jag fixa en plats åt min nya (gammal för Matilda men ny för mig) TV, jag är jätte glad för den. Tack, tack, tack tack, tack.

God natt Sveriget och sov så gott. Jag ska drömma om att bli rik så jag kan åka och hälsa på mina systrar och deras barn. Skulle verkligen vilja ha ena syster här, här och nu. Hon är bäst. Jag saknar henne och barnen.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0