Jobbar fortfarande typ jämt...

Men idag så var jag ledig, hur trevligt var inte det då?

Gick upp hyffsat tidigt och stack iväg till Arninge med sis och mamm. Kickan köpte tävlingskläder och mammi bjöd mig på en party topp, en klänning, ett linne och två tunikor. Hemskt mycket tack moder.

Har även lekt lite med min nu ännu mindre halta häst (har varit halt i typ 2½ mån). Back on track och lite skritt kommer nog göra henne bra igen. Efter ponnylek så kom Griffin och hämta mig för födelsedagsfika hos ett stycke kusiner. Sen städade jag lite, tvätta lite och fixa lite. Nu ska jag vila lite sen sova lite och imorgon ska jag jobba lite, igen, trist. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0