Vilken helg!

I lördags var det mys. Åkte till Ann-sofie för fika och skit snack på förmiddagen, trevligt, trevligt.
Sen åkte jag hem till mamma för en ridtur med Kickan och Johanna och mina häst var så himla fin! Jag förstår inte vart det kom ifrån, hon skötte sig nästan exemplariskt. Efter stallet åkte jag hem till Therese föräldrar där Therese och fika befann sig. Skulle lämna en barnstol som Aston och E-L skänkt åt bättre behövande.
Avslutade kvällen med min kära Peter Griffin.

Igår fick jag en välbehövlig sovmorgon, åh fantasktiskt! Sen var jag och kollade på när min lilla syster var och hoppade i vigelsjö och trot eller ej men jag lyckades även få med mig Peter Griffin, på hästhoppning!!! Vilket är helt otroligt.. jag tror han gillar mig. Efter hoppningen var vi hemma ett tag sen vaknades det söndags middag hos min pappi, super, duper gott m-m-m! Och i vanlig ordning, WALLANDER!

Nu är det Smallville på schemat... ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0