Vilken dag!

Och jag är helt slut! Var hemma hos mamma runt kvart i sju och käka frulle för att sedan bege oss emot sanda och hämta stolt till polle hagarna. Det gick bra, dom lite jobbigt när vi skulle lyfta av alla 160 st men det gick bra. Hem till nånöt igen och fixa lite, sedan in till Norrtälje för lite mamma shopping och vet ni va? Jag fick värdens bästa grej, hoppas Peter Griffin blir nöjd också. Min mamma köpte oss nämligen fyra ny utestolar till Peters uteplats, mys. Dock vet han inget än, bara att han ska få en överraskning när han kommer hem.

Nu håller jag på att laga mat och jag vill bara lägga mig ner och dö,är såå hungrig och Griffin är  inte så snabb hem. Sen måste man duscha och allt sånt jobbigt, bädda sängen även. Hoppas, hoppas att jag orkar med en Matilda fika ikväll, vore typ så dära jättemys.

Nu ska jag kanske kolla pastan, hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0