Gäspiligäsp

Igår blev det iallafall biltvätt med Tj och jobb. Efter jobbet mötte jag min käraste utanför Willys för lite shopping, stress, stress för att Peter Griffin inte skulle missa sitt kära Merlin kl åtta. Handlade klart och tog varsin bil till min mamma där min bil skulle dumpas. Hem igen och insåg att Peter Griffin skulle låta mig laga maten. Kul Direkt efter jobbet och så sent på kvällen.. men men hade inget val eftersom jag endast hade ätit frukost på hela dagen.

Skulle ta mig en sovmorgon i morse men mamma ringde och väckte mig så det var bara att gå upp och gå ut. Åkte hem till mamma så nu sitte jag här. Får tillbaka min bil idag som fick nya däck i morse, MYS! Men först ska jag mocka bajs sen får jag åka hem, duscha och jobba. Slutar halv åtta ikväll igen men efter jobbet blir det mys, mys, mys. Jag ska bara kramas och sova. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0