DET ÄR SYND OM MIG!

Idag är det riktigt, riktigt synd om mig faktiskt. Var som sagt inne hos tandis igår och möblera om lite i truten och i natt/morse rasade hälften, KUL! Helt bettupphöjningen låtsnade så nu när jag biter ihopbiter jag rakt på mina två lösa vampyrtänder, bu-hu-hu.. Känns skönt iallafall att Peter Griffin håller också får damp och hatar tandis tillsammans med mig, thanks love!

Men nog om det nu, ligger på soffan och kollar på Smallville vilket är min nya favvo serie. Ska försöka hitta skjuss till verkstaden idag också så jag kan hämta min bil sen vankas det jobb kl tre, jolit, jolit. Tänkte även hinna med kaffe med Tj och Matilda samt pappa-middag. Ha, det kommer nog gå så där känner jag.

Puce 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0