Bokstavligt talat..

...så hoppade jag jämfota idag av glädje. Det råkar nämligen vara så att min ponnie hatar transporter, hon går att få in men man hinner aldrig stänga transporten förens hon är ute igen. Men efter 7 timmars träning s¨å lyckades jag, JAG LASTADE OCH STÄNGDE HELT SJÄLV! Det banne mig ett mirakel, wiiioo! Nog om ponnies.

I Fredags var det jobbilijobb, mkt jolit. Lördagen bestod mest av nödvändiga inköp, kaffe med Melina och mys samt bio med Peter Griffin. Dock somnade båda på soffan väldigt tidigt, runt tio tiden.. låter det som ett gammalt gift par? Hm.

Söndagaen var lite piggare, jag hann med massa kaffe och ponnisarna. Jag och Peter Griffin tänkte även på ekonomin och åt söndagsmiddag hos min kära far, wiiho!

Nu ska jag hänga tvätt och sova, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0