Varför får Lill-Erik lägga straffen?

Idag träffade jag Maria-Retard och måste bara säga att det var så trevligt så, vilken underbar människa det är.

Annars så har jag jobbar, åkt massa buss, glömt min drick youghurt (igen), haft catfight osv.
Så just nu är jag bara slut, har massa huvudvärk, ont i axlarna och allmänt blää. Luktar säkert svett också.
Sammanfattning: Denna dag är en kass dag.

Jag hoppas min kväll blir ypperlig istället. Nu ska jag kolla på true blood sen blir det duschen.

Puce



BTW så är det här mina nya skor till löningshelgen. Dom har 11 cm hög klack och 2 cm hög platå, KANON! Håller på att gå in dom så dom pallar dansgolvet hela kvällen, kommer gå galet bra!.. eller nått sånt

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman! Det är du som är underbar! Helt obeskrivligt oslagbar. Vi måste ses betydligt oftare <3

2009-09-23 @ 23:45:40
URL: http://wedinmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Lill-Erik ska fan inte lägga straffen! Ge honom en förrätt istället!

2009-09-23 @ 23:50:49
URL: http://wedinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0