HAHA .

Är sjukt trött och ska sova men måste bara tala om en liten, liten sak som fick mig och Tj(ey) att skratta sjukt mkt.

Vi åkte bil va, och så ser vi att längre fram på vägen så skjussar en kille sin kompis på en rulator (troligtvis "hittad" i en trappuppgång). Iallafall.. så har dom hunnit över till andra filen och när vi är ca 8 meter ifrån dom så kör snubben in i trottoar kanten så hans kompis flyger av och gör en kullebytta mitt på trottoaren och ligger därefter utslagen på marken, hahaha! Han klarade sig fint men hur kul och otippat var inte det då? Inte varje dag man ser små pojkar leka med en rullator mitt i natten och voltar och grejer. Hahaha..

Nu ska jag drömma om delfiner. God natt

Puce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0