Godmorgon.

Nu sitter jag hemma hos Tjorven men hon är inte hemma, kulit va? Jag nördar tillsammans med hennes kära dator och har snott hennes täcke för det är som vanligt SVINKALLAT i detta hus. Ibland börjar man undra om Knuttisen är för snål för att ha det varmare inomhus eller om han egentligen bara är stål-knutte.. jag tippar på att det är alternativ 2.
Ifall någon undrar så kan jag även berätta att jag har hämtat ut mina nya skor idag, mina fossingar kommer dö under löningshelgen tror jag.. men det är de värt!

För övrigt så försöker jag komma på när jag gjorde en tabbe senast men kan inte riktigt komma på någon. Eller ja tabbe och tabbe.. förutom att hela jag är ganska stor tabbe och lyckas skämma ut mig med det mesta så menar jag en tabbe, tabbe liksom. Ni vet en riktig tabbe där jag själv märker att "nej nej mia lilla, det där var inte särskillt skillat"

Nej hörrni, här blir det inga barn gjorda. Ska nog gå ut och ta mig en nypa frisk luft!

Det är SJUKT vad jag skriver sammanhängade saker idag, puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0