Godmorgon Sveriget .

Igår kväll skulle jag leka med Tj(ey) och vi hade bestämt fika, för den som inte har märkt det så kan jag säga att vi älskar fika. Iallafall så ville Mange vara med och det fick han, han bjöd till och med, tack snälla! Iallafall så åkte vi även den gången till en hemlig plats med vårat donkas kaffe.

Efter det fick vi skjuss hem och jag hade sjukt mkt överskotts energi och flängde runt här hemma. Kan ju även nämna att jag fick en dricka te kompis lite så där på nattekvisten.  Sen måste jag faktiskt tala om för dig Tj(ey) att du får sluta ringa mig mitt i natten så där, jag försöker faktiskt sova!

Och jag drömde då inte om några pandor så ikväll får det nog bli späckhuggare. Var btw på en intervjuv igår så håll utkik efter mig i Norrtäljes nöjes tidning. Kan även lägga till att min morgon har varit guld. Mamma kom över på frukost och hon var jätte snäll och glad och det känns ju kanon med tanke på bråket vi hade förra veckan. Tack mammilimansen.

Nej nu har jag inte tid med det här längre. Ska hoppla in i duschen, fixa mig och sen kila ner på stan. Ska köpa nya skor och gå på ett möte.

Puce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0