Godafton Sveriget .

Denna dag var en svängig dag, jag ska vara arg till imorgon (på tandregleringen).

Började med att jag (typ) försov mig: Tj ringde iallafall och väckte mig, TACK OCH LOV! Fräschade till mig lite fort och stack iväg till hyreshuset och träffade Britt för att diskutera jobb. Allt gick kanon faktiskt, är jätte nöjd! Så nu har jag jobb en dag till i veckan.

Sen sprang jag in på pressbyrån och köpte frukost.. halv två på eftermiddagen och jag äter frukost? Hmm.. aja. Har iallafall kommit fram till att det är dyrt med mackor och drickyogurt på pressbyrån. Åt till och med en nyttig macka med mager ost eller vad det stod? En sån där liten rund brun sak och den kostade hela 29 KR ! ! ! ! Och jag är inte snål men en sketen macka för dom pengarna, hm!

Iallafall in till stan och kommer på att jag måste köpa en tandborste och tandkräm eftersom jag skulle till tandis. Åker dit, borstar tänderna och blir sedan brutalt demolerad. Kommer nu inte kunna äta på ett par dagar, få jordens huvudvärk och knappt veta vad jag heter. Det enda jag vet är att jag hatar tandregleringen.Sen bar det av till söder för att fika på Tj(ey)s nya jobb och vet ni va? Ha, nu ska jag få jobba lite extra där också. Typ helger och vid sjukdom. Lite långt att åka till söder kanske men det är ett jobb och jag får göra kallis göra, JIPPIE! Asa kul, Me LöVe.

Sen blev det hemgång och jag frös ihjäl, fick köra på en rask promenix sen mötte jag upp Maria-retard och tog ännu en prommenad, tack för sälskapet hjärtat. Träffade Lill-big och Blomman ett tag. Mys. Men nu är jag hemma, har tänt massa ljus och badat skumbad. Nu återstår bara lite te och andra avenyn sen är jag sjukt taggad för att jobba imorgon, SE UPP VÄTÖ HÄR KOMMER NÖTEN!

Puce
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0