Godafton Sveriget .

Är världens tröttaste Mia. Sov på TOK för lite i natt och har jobbat nio timmar på Åhlens. Efter det bar det upp till djurkliniken och damp. Sen hem till Tj för att lära Pia sätta i löshår sen mat och avslutade allt med att klippa in mitt löshår. GAH! Sen skulle jag hem men vi var tvugna att träffa JOhan först, SNel-hest. Men nu ska jag försöka sova så jag inte försover mig imorgon. Föresten så ringde chefen mig idag och har fixat mer jobb åt mig, JIPPIE! Nu går det framåt iallafall.. dock går det bakåt med mamma, damit. Jag vill bara att det ska vara bra. Allt mor och dotter bråk tar kål på mig. 
 

Puce


Nej Maria, Lill-Erik får ingen förrätt.. möjligtvis efterrätt men ingen förrätt. Förrätt funkar däremot as bra som muta, men endast som fejkmuta då han aldrig får någon, men jag är nöjd. Vi leker nästa vecka tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0