Godafton Sveriget .

Måste bara tala om för er om hur sorlig jag är idag.

Jag glömde nämna tidigare att jag gick ifrån Nånö till Kvisthamra idag och visst är det nyttigt med en promenad för tjockis Mia tycker ni då? Ja, jo det tycker jag med. Men efter att ha gått 4 km på grusväg och 2 km på asfalt med platta convers så är man fan inte lycklig, jag har mest ont och gnäller över att fötterna och fotlederna ömmar. Jävla skit skor.

Det andra sorliga är att jag inte orkar gå och köpa middag utan har istället ätit på knäckebröds mackor. Och ni som känner mig där ute vet att jag inte gör detta frivilligt, jag älskar mat! Känner mig bara så sjukt omotiverad idag.

Mm.. och sen då när jag skulle platta håret.. ja men det gick ju kanon nu! Fick en stöt och insåg att det blixtrade som satingen. Då har det typ brunnit hål i sladden och hälften av alla trådar har gått av så nu har jag ny förlängt hår och ingen plattång, kul JÄVLA JUL! Det är inte min dag idag jag ger upp, nu ska jag gå och köpa halstabletter istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0