Godafton Sveriget .

Ja, kan ju börja detta inlägg med att det inte gick så bra att sova igår. Jag hostade ihjäl mig. Det bästa av allt var att jag skulle gå upp mellan kl åtta och kvar över åtta. Jag somnade halv åtta, hörde inte klockan och försov mig. Kul i jul, glad i påsk. Ännu bättre är ju att bussarna inte går allt för ofta ut till Vätö, så missar man 09:15 bussen så får man ta 12:15 bussen, kul, kul jävla jul. Iallafall så hann jag jobba 2½ timme eftersom jag var tvungen att ta halv fyra bussen hem (skulle övningsköra med pappsen va).

Övningskörningen gick as bra. Pappa behövde aldrig rätta mig faktiskt, däremot satt jag och pratade hela tiden och tiggde om berömelse, mm det gjorde jag så, så lätt kom inte farsgubben undan.

Jag skulle även åka och handla mat idag med Therese men skithögen (saaben) ville inte starta, Fuck off and die. Ja die var det rätta ordet kan jag ju säga. För när Tjey kom med startkablar så var den fortfarande die. Och ja vi gjorde rätt, hade till och med körkortsboken i handväskan som vi dubelcheckade i för att slippa explosion.

Men iallafall så tänkte jag titta på lite true blood avsnitt nu eftersom jag inte lär somna än på några timmar.

Tack och hej, leverpastej/ Bert ljung

Näääää, jag bara skoja med er. Jag menar ju såklart: Tack och hej leverpastej/Maria-Mia-Pia-Nöten Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0