Godafton Sveriget .

Idag har jag inte annat än ordagrant garvat arslet av mig (känns lite konstig att vara rump-lös). Nej men iallafall så lekte jag med Melina och Mac Tj(ey). Jag drog ut dom på en promenad och det gick ju jävligt bra, jag hade sett framemot en raskpromenad men fick stanna varannan meter eftersom Melina och Tjey skulle fota hela tiden och då menar jag HELA  TIDEN ! ! ! ! Men det gick bra. Melina körde bil och vi överlevede, kanon!

Hem till Tjey för lite middag och jag gjorde massa sallad till, m-m-m
Sen skulle vi handla mjölk till våran kaffe latte på flygis, jotack mjölk var det här.. 9 liter rättare sagt. Sen blev det latte och te ska ni se. En latte om dagen är bra för magen

Iallafall, efter en massa varmdricka och tokryck så gick vi in. Tjey och jag skulle pröva massa kläder tills på fredag, det gick ju inte så där jätte bra så vi listade ut vilka frisyrer vi skulle ha istället och det gick lite bättre.

Men till det roligaste som hände idag. Tjey berättar för Melina om helgen då jag och Tjey skulle hämta några fjortisar och skjussa. Först hoppar dom in i bilen och jag säger, - Juste tjejer, bara så ni vet så har jag svininfluensan, det är luftburet men jag hoppas ni inte blir smittade. Ena tjejen gick självklart på det och trodde att hennes pappa nu skulle döda henne efter att ha suttit i samma bil som en nöffnöff-smittad-tjej. Efter det spydde ena tjejen ner trappen på Tjeys hus och här kommer det roliga.

Tjey - Melina, ena tjejen spydde SÖNDER våran trapp! Moget

Mia - Noter nu att hon spydde sönder den!

Melina - Hur då?

Ha-ha-ha, Melina trodde verkligen att trappen hade gått sönder av att någon spydde på den. Det tycker jag var typ as kul!

Nu ska jag däremot hänga tvätt, bädda rent och duscha för imorgon bitti blir det jobbilijobbi.

Puce /Mia-pia-fia-päron-pung

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde de viktiga med att hon började försvara sig med att det kunde vara trätrappan inne

2009-09-21 @ 23:55:16
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0