God eftermiddag Sveriget .

Idag är jag bakis, igår var jag lite full. Idag har jag ont i fötterna och igår gick jag i för höga klackar. Men jag är glad ändå, köpte nya klackisar idag bara för att.

Igår var det först jobb som gällde och jag var såååå trött. Efter jobbet shoppade jag lite för att dämpa min stress. Det bliddade en tröja, ett halsband, ett armband, en mascara, en ögonskugga, en ny plattång och lite mera grejjs. Sen mötte jag upp magnus och Kebab för mera shopping. 

Hem och fixade mig. Använde min nya oranga plattång, as bra! Sen var det romantisk middag med Fredrik. Även Jonas kom och joinade oss efter ett tag. Över till Mel och förkrök med henne, Tj(ey) och Elin-Pelin.
Trädgårn
Mobergs
Bulle hem
Sova



Vakna
BLÄÄ
Bakis
Fika på Pelikan
Återställd
Nya skor (JAAA!)

Nu har jag precis startat en tvättmaskin. Ska dummsuga lite sen lägga mig i ett varmt skummbad, det är jag värd.

Puce

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; jo, det skulle bli riktigt snyggt men jag kommer som sagt inte köpa dom eftersom jag inte är på den klackhöjden än x) Och så finns dom inte i min storlek, men det harde varit grymt snyggt! :)



kram

2009-09-27 @ 11:24:22
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0