TUSSETIGER ÄR TILLBAKA!

Fick ett mms idag på jobbet av min kära bror och det var en bild på Tussetiger! Tror ni jag är nöjd nu eller? Ja det är jag. För er som inte vet så har Tussetiger varit borta i flera veckor och för er som inte vet vem det är så ska jag nu ge er en sammafattning.

Tussetiger är Jannes och hans lilla familjs kittekatt. Hon är ganska liten, rund och grårandig (skita gullig). Engång när dom skulle på semester så skulle jag vara katt- och husvakt, det gick bra. Hade aldrig träffat katten och kom bara ihåg att den hette något på T (tror bestämt att det var Turid faktiskt) men smart som jag var så döpte jag om den, den såg ut som en Tussetiger. Men iallafall, när jag kom till deras kära hus så fick jag en smärre chock, katten var besatt av människor (har nog aldrig känns mig så älskad). Efter att jag checkat in huset så skulle jag gå på toaletten. Stängde dörren om mig och låste i vanlig ordning och då började det jamas och kraffsas på dörren as hell! Katten ville vara med, jaha ja tänkte jag och öppnade dörren och nu skojar inte jag när jag säger att katten hängde i byxlinningen samtidigt som jag satt på dass. Aja tänkte jag, uddakatt och uddamiia passar bra ihop. Efter ett par timmar skulle jag ta en dusch och katten skulle även vara med där, hon hängde i duschdrapperiet och kikade in då och då (känns inte helt okej att stå naken inför min brors katt måste jag säga). Vi avslutade kvällen med att kolla på Beck tillsammans, sen dejtade vi två kvällar till ihop och efter det har vi varit bästisar. Mia <3 Tussetiger

Detta blev dock ingen sammanfattning märkte jag. Nu ska jag duscha hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0