Tröttast.

Igår flängde jag runt som en dåre må jag säga. Det var först jobb på morgonen, sen träffa Ella för att fotografera till intervjuven (den var inte så seriös men rolig). Sen sprang jag nästan hem, käkade middag och väntade på Aston och Eva-lisa. Dom kom och hämta mig så mötte vi upp bror min vid deras nya lägenhet och BLÄÄÄÄ vad avundesjuk jag är på dom. Lägenheten är så jävla snygg! På bottenvåningen är det två små uteplatser, ett sovrum, ett badrum men bubbelbad, hall och kök. Övervåningen är vardagsrum, sovrum och en liten toalett. JAG VILL OCKSÅ HA TVÅVÅNINGSLÄGENHET! 
Men iallafall, jag träffade dom för att Aston skulle få sina t-shirtar jag köpte åt honom. Och han är så söt min lilla gullunge, kramades massoooor!

Sen tog broder och jag Chevyn till bolkavägen där han dumpa mig hos Therese. Vi kollade tv, jag börjar gilla tv.. kanske ska införskaffa mig en sån trots allt.

Idag har jag bara jobbat och är apa trött. Ska nog ta en powernap snart på 15 min men först måste jag dammsuga. Jag hatar skitiga golv, hugaligen!

Puce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0