Skvidiwip!

DRA MIG BAKLÄNGES! Jag försov mig i morse och jag tycker det är så pinsamt. Nog med att jag har flextid när jag jobbar men det är inte lätt att passa bussarna ut till vätö med en försovning, usch hugaligen!

Iallafall så kom jag till jobbet efter ett tag och nöjd är jag, det flöt på som smort va. Efter jobbet så käkade jag middag med Fluffan och Grolsch, mys! Vi hälsade även på Lill-Erik. Det var kul.. sist jag träffa honom så skallade vi varandra och jag fick en bula och ett blåmärke i pannan och idag försökte han bara vara bäst som vanligt, men det gör inget för jag tycker om Lill-Erik ändå, han er snel.

Annars har jag bara varit hemma ikväll, badat skumbad och kollat på Andra avenyn. Och jag måste bara säga, guschelov vad jag gillar badkar idag! Massa skum och asa varmt vatten m-m-m!

Ja och nu ska jag bara hitta på något att göra typ som vadå? Skulle kunna välja kläder tills imorgon iofs. Då ska jag först på vin- och matmässa och därefter är det mingelfest för hela slanten! Det är våra leverantörer på S/S Norrtälje dvs MENIGO som håller i hela altet. Det är deras ungefär "årliga" kundfest, as nice. Och om mina kollegor (som ska jobba dagen efter) inte vill parta allt för länge så drar jag nog med Tj och hennes vännina på en spelning på Söder, kan bli spännande.. jag gillar iofs inte att flänga runt i stan men det löser sig nog!


Nu ska jag leka en stund eller nått. Puce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0