Kul jul .

Jag fastnade hemma hos mamma igår och det var inte ett dugg kul faktiskt.

Kom hem i morse och allt är ju bara stress, stress, stress hela tiden. Hade cirkus två timmar på mig att hänga tvätt, duscha och sminka sig... ja jo det är väl inte så svårt att hinna med. Bara det att tvätten skulle hinna torka också, annars hade jag inget att ha på mig till Astons dop som jag stressade till. Mitt i allt det här märker jag att jag har glömt mitt smink hos mamma. Kul jävla jul! Tomas skjussade mig så vi kunde hämta sminket OCH leta efter en doppresent vilket jag inte heller hade hunnit köpa.

Dopet var iallafall kanon! Alla mina favorit barn var ju där samtidigt, m-m-m! Irina var lika mkt prinsessa som vanligt, Anja var också som vanligt, dvs hungrig och Aston var söt och försökte hångla upp jätte björnen han fick av mig. Jag är faktiskt väldigt stolt över att han börjat i tid, 5 månader gammal och redan redo att utforska sådana saker, dutti gjabb!

Efter dopet åkte jag till Mel, vi träffa Em och utförde lite ärenden. Sen skulle jag och Mel handla middag vilket blev ravioli, dålig fantasi angående söndagsmiddagen? Svar: Ja. Överlevde vi? Svar: Ja.
Och sist men inte minst kollade vi på bio, Flickan som lekte med elden

Men nu så får det fan vara nog för idag. Känner mig fortfarande bakis sen i fredags. Desutom så har jag en arg helg, jag är arg, arg, arg, arg och ap-irriterad.

Ha det very nice fågelbajs. Puce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0