Ja men god jävla morgon!

Nu ska jag vara helt ärlig.

Jag kom hem runt 4 tiden imorse och var as packad, vad roligt kan man tycka men det tyckte inte jag för skulle upp kl nio. Jag somnade - Vaknade halv nio och var GALET törstig och hade en rar huvudvärk. Jag drack 3 glas vatten och tog 2 alvedon. Gick och lag mig igen och kunde inte somna om, dåligt drygt. Gick upp strax efter nio och drack 3 glas vatten till, borstade tänderna och gick till jobbet.

Jobbet gick bra men jag mår fortfarande som en påse med skit. Just nu vill inte jag leva längre, kan någon vacker själ bara ta hand om mig? Please, I need it!



Min broder från samma moder och jag på Mobergs igår. Vi låg nog jämsides på fullast vinner eftersom han frivilligt pussa mig på kinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0