Godafton Sveriget .

Hård vecka måste jag säga. Vaknade bakis i torsdags (usch). Var party i 7.an och sen offenciven med alla galna campus studenter i onsdags. Efter att ha blivit av med den värsta baksmällan så tog jag mig i kragen och jobbade ett par timmar och sen bar det av till Nånö. Tog en tur med lillasyster på två hoppglada ponnier, kulit värre.

I fredags var det jobb ute på Vätö, det gick galant måste jag säga! Sen bar det hemmåt, en powernap (eller lite riverside avsnitt snarare) och en tripp med Rebecca till Marholmen. Tog en liten ridtur på ridbanan och fy satan vad jag har tappat ridningen över sommaren, puh. Hem, skynda, skynda, duscha, fixa. Trädgårn med Desse och Helena, värdelöst drag. Upp till campus och förfest i 5.an. Över till Mobergs med Karin och Frida. Dans, dans, dans med allihopa, mycket kul måste jag säga. Efterfest hemma hos Ludde som själv låg och sov (däckad) hela kvällen - Hemgång, skönt att hinna med så mycket och festa fast jag var helt nykter! Mia nöjd.

Vaknade i morse och hade en huvudvärk som inte var av denna värld, börjar verkligen ledsna på denna huvudvärk nu måste jag säga!!!!  Försökte iallafall sova så länge som möjligt och det lindrade lite. Sen var det bara att kliva upp, plockade lite hemma och tog en promenad till flygis, handlade och gick hem. Käkade middag med Mickan och Emelie. Hem, städa, duscha, diska osv. Sprang förbi Eva-Lisa och Aston för att mysa lite. 

Emelie och Mickan plockade upp mig igen och vi lekte en stund med lite folk sen bar det av till Jerry där det vankades mys-fest. Valde att även vara nykter denna dag eftersom mitt huvud inte riktigt mår som det ska. Kom hem nyss och är trött. Nu ska jag nog försöka sova.

Puce 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0