Woppidoppi dooo!

Fint väder, snyggt väder, KUL JÄVLA VÄDER! Nej just.. jag tänkte väl det jag.
Hihi

Igår var jag med ZUBE . Hon var en ängel och satte i massa, massa löshår på mig vilket tog ett par timmar men det var det värt! Sen kollade vi på A walk to remember, wäääääh sorligt :( Och sen twilight för att bli knullad med blicken. Det var kul.

Idag jobbade jag först ute på vätö, höll ett jävla tempo måste jag säga. Tillbaka till norrtälje för att studera ett par timmar. Gick upp till hyreshuset i massa regn för mer jobb. Jobb, jobb, jobb sen fick jag skjuss hem. Tack Arnie.

Nu funtar jag på att göra Niggerballs, eller negerbollar låter iofs godare.. och avslutade det med en film. Ska även hinna med och duscha emellan men det ska nog gå kanon!

Imorgon börjar jag jobba kl 8.00 på båten, JOLIGT!



Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0