GodaftonSveriget!

Dåligt hes man kan vara och denna rethosta kan ju slänga sig i väggen!

Iallafall så har jag åkt mkt bil i helgen, har även lyckats lagt en heldel tid på mina pollar och min lillasyster. Trevligt.

Ikväll tog jag med Kickan på bio, NEW MOON. Den var bajs och varför var den det? Jo för att jag har läst böckerna som är SÅ mycket bättre. Det bästa i filmen är väl isåfall att Jacob har blivit avskyvärt snygg, dräggeli dräggel.

Nu är jag hos moderjord och ska sova här så jag kan ut och rida imorgonbitti. Morgondagen består av pollarna, odenplan och tandis, kanske hälsa på Lilla och sen umgås med Tussetiger. God natt



Kan ju tillägga att det här är mitt färdmedel framöver. Den kallas Lilla V (lilla Vectran).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0