Godafton Sveriget .

Är ganska trött faktiskt och med en närmre eftertanke så är det kanske inte så konstig. Under loppet av 30,5h så har jag jobbat 21h av det tiden, hyffsat bra iallafall. Har nästan bara fått göra roliga saker fast det har varit lite tungt emellan åt.

Efter morgonens, dagens och kvällens jobb så begav jag mig till Tj. Väl där så lag jag mig på golvet och pratade med hennes föräldrar som satt i soffan och drack vin och kolla på tv. Sen åkte vid hem till mig så jag fick duscha och byta till rena kläder. Lek stod på schemat vilket resulterade till fylleskjuss.

Nu ska jag sova, god natt!

Måste bara nämna att jag saknar min retard kompis Puff, eller Pontus. Paff är också ganska saknad om jag tänker efter. Jag gillar puckade idioter och en sådan är Pontus, ett riktigt retard. Pontus, den här är till dig:  

 

(c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0