DR. Mel

Jag gillar när Mel ger mig kuliga kommentarer.

Btw så lyckades jag ta en sån där rackarns "du får köra bilen lapp", tack transportstyrelsen för ett exellent (stavning?) sammarbete.

Idag har jag kört massa bil, precis som igår. Var ute hos Tussetiger och gav henne mat som den snälla kattvakten jag är. Bror min ska även vara glad för att jag är arbetsskadad då jag även städade hans kök.

Efter Älmsta plockade jag upp little sis i Svinburger, åkte hem, träffa mammii och Dixii. In till Norrtälje, träffa Tj(ey). Ut till Lohärad och fika med Minge och Fredrik, hihi jag älskar dom.. dom är sjuka (som mig) och kuliga, som mig! Fick även en bok av Minge, tack och bock.

Melina och Tj gjorde mig sälskap över min middag, sen träffa vi lite Rebecca och Danne och NYSS, aldelles jävla nyss så flyttade Tj. Nu är hon snart i El stockholmo där ett rackarsn nattåg ska föra henne till Åre och sedan Norget, I'm gonna miss you.

Annars så är jag inte riktigt 100% frisk än vilket suger. Jag är för frisk för att sjukanmäla mig men tendes till för mkt huvudvärk och ont i kroppen för att jobba ett 9 timmars pass på båten. Får se hur jag mår imorgon bitti. Ska lägga mig BUMS så¨jag hinner sova mina underbara 8 timmar, tötö.

Tack och hej, leverpastej /Bert Ljung

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo efter mer än en månads jobb, nya skor ;) BLÅSER ;)

2009-11-22 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0