Dåligt flyt

Imorse var inte min morgon. Natten var ungefär så här: Somna in, hosta och vakna upp. Somna in, hosta och vakna upp. Somna in, hosta, vakna upp och snora. Great.

Fick en as skön huvudvärk, är så fucking jävla nöjd.. möjligtvis inte? Ögonen var svullna och min röst hade jag tappat bort. Istället fick jag ladda på soffan istället för att rida. Tog bilen hem, fixa lite sen bussen till Odenplan och tandis. Tillbaka till landet och Nånö. Tok jagade en TR med dålig framgång. Tvättade bilen, mockade åt pollarna och massa grejs.

Nu sitter jag bara här och är ful, funderar lite på vart min röst kan ha tagit vägen.. kan ju knappt göra mig förstodd i telefonia, SJUKT JOBBIGT!

God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och tjejerna :D shysst va :D

2009-12-02 @ 14:01:14
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0