God afton Sveriget .

Dåligt med berättelser men det har varit ett par tunga dagar och inget roligt har hänt lilla Pia.
Denna dag har varit lite extra tråkig när Pia fått höra om en väldigt tråkig händelse som påverkar en godvän till henne väldigt mycket.


Lilla Luppie, man får vara ledsen det får man. Och jag kan inte rå för det, men jag gråter, snorar och skrattar samtidigt som jag pratar med dig. Du är för go och det blir lättare med tiden och ja, vill du ha något att skratta åt för stunden så kan du ju kolla på mig. Annars så vet du att jag finns på telefon eller i kvisthamra.
Massa pussisar och kramisar till bara dig/ Mia-Pia

Vila i frid Luppies pappa Gottis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0