God morgon?

Om några timmar är det skola så borde kanske sova men kan inte somna! Usch vad jobbigt det känns, skulle bara vilja sticka huvudet under täcket och försvinna.

Men iallafall så har jag gjort det här idag(igår):

- Vaknat
- Somnat om
- Blivit väckt
- Ätit frukost
- Stallet
- Ridhuset och byggt massa hinder
- Hjälpt Elon med Pollen
- Diskat (2ggr)
- Tvättat
- Handlat
- Stor Städat
- Hängt tvätt

- Tvättat mera

- Badad skummbad!!!
- Bjudit Tj och Fluffy på fika
- Kört bil
- Pratat med Annika i fonen
- Chattat
- Bäddad med nytvättade sängkläder
- Laddat upp bilder
- Försökt bli trött

Och nu ligger jag mest i sängen med datorn i knät.

Är faktiskt väldigt lycklig över mitt nya badskumm och köpte idag. Det blev hur mkt skumm som helst och det tar jätte lång tid tills det försvinner så nu måste jag bada varje dag, så himla mys! Synd bara att jag är något för stressad för de..
Imorgon (idag) kommer veterinären och ska vaccinera tottosarna.. ska be dom kolla på Penny då och se om dom vill ge Malaikka lugnande så jag kan raka henne, det behövs om man säger så.
Nej nu måste jag verkligen försöka sova även om jag inte är speciellt sömnig.. kan låtsas att jag sover.

God morgon!/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0